Monday 20 June 2011

Pusingan baru di medan baru



In The Name of ALLAH,Most Gracious Most Merciful...

Holy Prophet Muhammad, peace and blesssings be upon him and his Household (Ahlul Bayt)

Assalamualaikum wbt.
Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah...

Hari ini aku akan memulakan dunia baruku...
walaupun pada hakikatnya aku sedang memulakan lagi dunia yang dulu..
dunia sebagai seorang pelajar, walaupun waktu itu sudah satu tahun berlalu...

Dengan berbekalkan senaskah proposal hasil titik peluh yang ku tulis 2 bulan yang lalu,
Dan buku kecil yang ku namakan maskumasku, 
Aku melangkah laju ke "Genetic Engineering Laboratory" dengan semangat jitu, 
Berperang dan berjuang membawa azam baru.....

Aku amat mengharapkan sokongan dari teman-temanku... 
Doakan supaya aku berjaya dalam medan sarjanaku...
Maafkan diriku andai aku tidak lagi selalu hadir di ruangan sosial itu,
atau juga meng'update input di ruangan blog mujahadahcintaku...

Kepada Ayah dan Ibu,
Tidak lupa jua kepada teman-teman yang sentiasa memberi sokongan yang padu....
Tulip Hijau, Tulip Merah, Tulip Putih dan Tulip Ungu...
Terima kasih, syukran, arigatou...
Doakan aku...
Doakan aku semoga terus tegar dan sabar menghadapi hari mendatang yang penuh liku...




1 comment:

  1. tulip biru!!!! i really really miss u..
    semoga Allah menguatkan kamu
    menjaga kamu selalu
    mempermudahkan urusanmu
    dan aku ingin kamu tahu
    aku sangat merindui tulip-tulipku!!
    T_T

    ReplyDelete