Saturday 4 June 2011

Hatiku pergi lagi...



Izinkan aku menulis lagi...

Izinkan aku meluahkan nya disini,
Biar ruang ini mendengar lagi,
Monolong ku yang tak henti-henti....

Hati ini sering  berbicara,
Jiwa ini sedang meronta,
Ada kosong di dalam nya,
kosongnya dulu terisi,
kini telah kosong kembali.....

Hatiku dulu telah hilang lagi,
Dibawa  pergi angin cinta duniawi,
Jadi, ku kini hanya sendiri, 
Bersama jasad kosong tanpa hati...


Hatiku kini sedingin salji,
Menunggu retak, menunggu hancur....
Mungkin akan ku terduduk kalah,
Lalu jatuh tersungkur....

Kini aku menangis lagi,
Kerana aku seorang disini............
Capai tanganku sebelum ku pergi,
Membawa diri lari sekuat hati.


11.30 pm,
3 Jun 2011

2 comments:

  1. sayunya hatiku membaca coretan ini
    andai aku bisa, inginku terbang membawa diri
    menggapai tangan sahabatku ini
    agarku bisa mendengarkan coretan hati
    saat dia memerlukan seseorang di sisi
    dan kami menangis bersama di sini
    T_T

    ReplyDelete
  2. huwaaaa.......... :'(

    hatiku menangis lagi,
    mendengar coretan sahabat ku ini,
    ingin segera ku berlari,
    memeluknya skeuat hati.... T__T

    ReplyDelete