Saturday 7 May 2011

Ampuni daku kerana mengasihinya...

Ku pendamkan perasaan ini,
ku rahsiakan rasa hati ini,
melindungkan kasih yang berputik,
tersembunyi didasar hati…

_UNIC_


Allah,
Aku lepaskan kasihnya demi kasih-MU
Aku lepaskan cintanya demi cinta-MU
Aku relakan semuanya demi redha-MU ya Allah.

*********

Allah,
Ampunilah dosa-dosaku;
Andai diriku telah menjerat dia dalam jurang nafsu,
Ampunilah dosa-dosaku;
Andai diriku telah mengotori hatinya dengan kasihku,
Ampunilah dosa-dosaku;
Andai diriku telah merampas kasihnya kepada-MU
Astagfirullahalazim…astagfirullahalazim…astagfirullahalazim…

Ya Allah yang Maha Pengampun,
Ampuni dosa-dosaku;
 Andai diri ini telah meninggalkan titik-titik hitam dalam hatinya,
Ampunilah dosa-dosaku;
 Andai hadirku telah meragut ketenangannya,
Ampunilah dosa-dosaku;
Andai diri ini telah menodai hatinya…
Ampunilah dosa-dosaku;
Andai diriku telah membuka ruang kepada syaitan durjana…
Ampuni daku ya Allah…. 
Hanya pada MU ku berserah, hanya kepadaMU aku memohon….

**********
Aku mohon ya Allah,
Janganlah hadirku menjadi fitnah terhadap dirinya di akhirat nanti.
Ampunilah dosa ku ya Allah.
Amin.

No comments:

Post a Comment